Princess 162249

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 162249 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Dorie99 27-12-2010
Geschreven voor: Princess 162249

Echt hopeloos. Er valt echt niets mee te beginnen.
Het wordt gewoon niet gaar (na een half uur misschien; een droog maar nog wit pannekoekje, een droog stukje vlees etc.)

ineke48 18-10-2010
Geschreven voor: Princess 162249

slecht apparaat, spul in pannetjes wordt niet gaar, de plaat trekt krom, 1x gebruikt en regelrecht naar de stort gebracht.

Ron Fiering 30-12-2009
Geschreven voor: Princess 162249

Omdat wij tijdens Kerst meestal gourmetten, en onze oude slecht begon te worden, hebben wij via Albert Heijn een princess gourmet stel aangeschaft.
Wat een drama was dit, het apparaat is ronduit vreselijk.
Zeker niet wat wij gewend waren, in het verleden hadden wij een Tefal die wij zeker 15 jaar gebruikt hebben.
Dit aantal zal de princess zeker niet halen, apparaat is rijp voor de vuilnisbak.!!!
Schoonmaken na gebruik is een groot drama, en eigenlijk ondoenlijk.
De grilplaat is heel moeilijk schoon te maken, en na uren zwoegen is het apparaat nog steeds niet schoon.
Nee, helaas maar 1 malig gebruikt, en dit betekent dat wij volgend jaar zeker een nieuwe zullen aanschaffen, maar dan niet meer van het merk princess.
Dit is achteraf gewoon puur geld verspilling geweest.!!!
Het enige waar dit apparaat voor geschikt is, het doen groeien van de afval berg.

batenburg 19-12-2009
Geschreven voor: Princess 162249

Vandaag voor het eerst via Albert Heijn een Princess aangeschaft en gegourmet met mijn kleinkinderen.
Dit was een rampzalige ervaring.
De plaat bakte al direct aan en na afloop van het slagveld de bakplaat met een houten spatel afgebikt.
Mijn vrouw heeft mij tegengehouden anders, had dit apparaat direct in de vuilnisbak verdwenen.
Volgens mij een miskoop.

Garfield1966 27-12-2008
Geschreven voor: Princess 162249

Apparaat vorig jaar gekregen in kerstpakket. Bij het eerste gebruik bleek de plaat helemaal krom te trekken, vooral bij gebruik van het pannenkoek deel. Via Princess 2x geruild, en uiteindelijk een exemplaar gekregen die dit in eerste instantie niet deed.
Inmiddels een jaar verder (en hoogstens 3x gebruikt) trekt hij alweer erg krom, en laat de anti-aanbak laag los.

van rooijen1 19-10-2007
Geschreven voor: Princess 162249

voor mij een niet al te best aparaat. Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden gekocht en ondanks invetten met olie en voldoende boter bakt deze plaat erg aan en dus erg moeilijk schoon te maken. Ook komt het regelmatig voor dat de bakplaat tijdens het bakken krom trekt en dan erg wiebelt. Niet erg handig en dan moet je oppassen dat het vet er niet vanaf loopt. Dit is al vanaf de eerste keer dat ik hem gebruikte. ik heb hem al omgeruild maar de nieuwe heeft dit euvel ook. Mijn vorige van tefal had dit eufel niet. Dit is natuurlijk niet lekker gourmetten en dit was wat mij betreft een miskoop.